woensdag 4 juni 2014

voetbal


Je kan er haast niet naast kijken. Op straat, in de winkels en natuurlijk ook op tv, het WK komt er aan.
Het lijkt dan ook haast onmogelijk, maar was zoon M. niet zo voetbal-minded, dan zou ik die hele WK-gekte probleemloos aan mij voorbij kunnen laten gaan. Voetbal? Welke voetbal?

voetbal

Maar dat was buiten M. gerekend natuurlijk. 
Zijn eerste voetbalseizoen zit er nog maar net op en hij kijkt al uit naar het volgende.

voetbal

En naar het WK met zijn favoriete rode duivel Courtois want 
"die staat net als ik in de goal, die vangt alle ballen en die is zelfs nog beter dan mij!"  

voetbal

Dus ook al heb ik dan niets met voetbal, als trotse mama stond ik toch elke training en elke wedstrijd aan de zijlijn te supporteren en vind ik het geweldig dat hij zich zo in een sport kan uitleven.

voetbal

Toen ik dit stofje zag, wist ik dan ook meteen dat ik daarmee kon scoren.

voetbal

En ja hoor...
Goal!!!



stof: Ki &Ko
patroon: v-hals

1 opmerking: