vrijdag 27 juni 2014

Bloemetjes voor de juffen


Nog maar een uurtje en dan is het schooljaar helemaal gedaan.
Nog een uurtje en dan genieten de jongens van 2 lange maanden vakantie.
Nog een uurtje en we hebben nog maar 1 kleuter in huis en al 2 lage-school-jongens!

Het lijkt weer voorbij gevlogen en toch sta ik er weer van te kijken wat de jongens op een jaar tijd hebben bijgeleerd en hoe ze veranderd en gegroeid zijn met de hulp van hun juf.

En daarom zeggen wij 

DANK U JUF!

en zetten we de juffen in de bloemetjes

bloemetjes voor de juffen

Bloemetjes die de hele zomer blijven bloeien en hopelijk veel van pas zullen komen.

bloemetjes voor de juffen

Ik maakte de brille-etuis

bloemetjes voor de juffen

en de jongens maakten elk voor hun juf een mooie zonnebril

bloemetjes voor de juffen

en schreven nog een paar lieve woordjes aan de juf.

bloemetjes voor de juffen

Bedankt en een fijne vakantie!




6 opmerkingen:

  1. Heel leuke bedankcadeautje met de geknipte zonnebrillen versierd door de kinderen is meteen duidelijk waarvoor het etui dient. Mooi gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof dat de kinderen er nog zo'n persoonlijk brilletje ingestopt hebben!
    Knappe zakjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En Wannes zijn juf is er SUPER SUPER blij mee. Echt enorm origineel en super knap gemaakt. Ik ga die lieve Wannes missen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er zeker van dat dat helemaal wederzijds is! Hij ging elke dag met veel plezier naar zijn klasje. Hopelijk komt hij je volgend schooljaar nog in de gang of op de speelplaats tegen!

      Verwijderen
  4. wat een leuk idee seg. Zelf had ik ook bril etuis gemaakt (welliswaar ander model) maar dat papierenbrilletje moet ik onthouden! :-)

    Ps: ik heb jou genomineerd voor de liebster-award. op mijn blog vind je meer info hierover.

    BeantwoordenVerwijderen