vrijdag 28 juni 2013

Voor de liefste juffen

Het afgelopen schooljaar ging J. naar het eerste leerjaar, M. bloeide helemaal open in de tweede kleuterklas en W. zette ook zijn eerste stapjes in zijn schoolcarrière. En alsof dat nog niet genoeg was, moesten ze halverwege het jaar niet alleen van stad maar ook van school wisselen.
Dat was niet altijd even makkelijk voor hen maar met de hulp van hun juffen hebben ze alle drie hun plaatsje gevonden in hun nieuwe klas en tussen hun nieuwe vriendjes.
En nu is dit schooljaar alweer ten einde en is het tijd om  afscheid te nemen van hun juffen, hen te bedanken en te verwennen met cadeautjes.


 Voor de cadeautjes kozen we samen voor elke juf een passend stofje,

bedankt juf!


volgde ik voor 1 keer de hele handleiding 

bedankt juf!


en verwerkte zo ettelijke meters paspel, biais, vlieseline en ritsen 

bedankt juf!

tot 4 toffe beautycases. Voor elke juf één.


bedankt juf!

Met een mooie strik bovenop

bedankt juf!


en gevuld met een flesje "zonneschijn voor elke dag", een flacon "100% ontspanning" en nog een grote fles "heel veel plezier".

bedankt juf!

en om af te sluiten zeggen we hier ook nog een keertje:

"Bedankt juf Delphine, juf Anneke, juf Caroline en juf Nelly
voor de goede zorgen en de vele fijne dingen die de jongens in hun klas hebben beleefd!
Fijne vakantie en tot in september."


(het patroon van de beautycase vond ik in het boek "tassen maken de vrouw" van Lisa Lam)


23 opmerkingen:

  1. helemaal onder de indruk!
    dat patroontje ga ik eens opzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, wat een werk en een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai zo leuk! Ik ontdek hier net je blog. Deze ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai zo leuk! Ik ontdek hier net je blog. Deze ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ! Ik heb dat boek ook maar heb er nog niets uitgemaakt. Je inspireert me om dat toch te gaan doen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com
    P.s. : je hebt er een volger bij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik maak anders niet zoveel tassen dus heb het boek eerst maar eens uitgeleend bij de bib. Het viel reuze mee dus als ik nog eens wat tijd over heb ga ik het zeker nog eens terughalen. Vooral dan voor de fietstas!

      Groetjes, Hilke

      Verwijderen
  6. Maar zeg, zo mooi!! Een prachtkado, waar ongetwijfeld heel wat tijd inkroop... Super geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beetje wel ja, daarom dat het hier de laatste weken maar stilletjes was...

      Verwijderen
  7. Amai, prachtig gedaan. Heb je blog juist ontdekt. Ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moh zo schoon! Dat lijkt me idd niet in een vingerknip gefikst! De juffen zijn vast en zeker in de wolken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, zo mooi! En zoveel werk! Knap gedaan, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi gemaakt, ik heb het boek hier ook in bruikleen van een vriendin, staan echt wel leuke dingen in

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw ! Wat een prachtcadeaus ! Petje af !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai zo mooi, daar moet nogal wat tijd ingekropen zijn. En die inhoud is bijna nog leuker...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja watt kan recht in een boekje zo mooie, echt, ben stiekem jaloers
    mooieeeeeeeeeeee
    http://muisjesjadestig.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vraagje: met wat verstevigde jij je tassen? Ze zijn prachtig en staan mooi rechtop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Er kruipt best wel wat versteviging in deze tassen. De bodem en het deksel zijn verstevigd met fast2fuse. De zijkanten met decovil light en met volumevlies (vlieseline H640 als ik me niet vergis).

      Verwijderen
  15. Ferme maaksels...je hebt er bij deze een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaw, mocht ik juf zijn! Dan zou ik heel content zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW! Dit is echt de MAX! Pfffieuw, ziet er best een moeilijk klusje uit , maar het resultaat is gewoonweg prachtig!!! En zo netjes allemaal! Tot in de puntjes AF!!! De juffen zullen vast heel tevreden geweest zijn! Ik ben blij dat ik hier viavia op,jouw blog terecht kom want t is hier LEUK!
    Groetjes,Hilde

    BeantwoordenVerwijderen