dinsdag 4 juni 2013

Drie

De jongste werd onlangs drie. Weken heeft hij er naar uitgekeken en hij was vastbesloten om van elke minuut van die dag te genieten.
Uiteraard te beginnen van 's ochtends vroeg. Om vijf uur stipt werd ik door een vastberaden kleuter uit mijn bed gezet en toen papa om half zes als enigste nog niet aan zijn verjaardags-ontbijttafel zat, ging hij dat ook wel even oplossen met volgende woorden: 

"Papa opstaan! Ik ben jarig! Waar is nu mijn taart?"

De papa is opgestaan maar op die taart heeft hij toch nog eventjes moeten wachten.
Dat was toch niet zo erg, er waren tenslotte nog boterhammen met choco.

Ook op school werd zijn verjaardag gevierd en mocht hij voor de eerste keer trakteren:

Met een slinger voor in de klas
vlaggetjes

en voor elk kindje een superlolly!
superlolly's

5 opmerkingen:

  1. Hoera! Leuke vlaggenlijn, altijd een goed idee, vind ik. En supertraktaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiep hiep hoera! Wat een leuke traktaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om die vlaggetjes cadeau te geven! En die lollies ga ik even pinnen! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe vlaggenlijn!
    Die lolly's, dat is echt goed gevonden!
    Dat zal zeker wel in de smaak gevallen zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen