zondag 21 april 2013

rollercoaster n°2 + uitslag give-away

Hier zijn ze, mijn drie kapoenen, netjes op een rijtje.
Met een dag vertraging, zijn ze er helemaal klaar voor om de winnaar van onze give-away uit te kiezen.

rollercoaster n°2

3,2,1, start:

rollercoaster n°2

de winnaar werd gekozen met een partijtje vliegerkes gooien. Het verste vliegtuigje was dat van Kris !

Proficiat Kris en ik hoop dat boertje-lief veel speelpret zal beleven in zijn nieuwe broek!

Nu die broek klaarligt om op de post te gaan, moest er ook een nieuwe gemaakt worden voor de jongste. De rollercoaster n°2

rollercoaster n°2

In maatje 4 voor mijn bijna 3-jarige reus en hij past als gegoten. Ik recykleerde weer een oude jeans en ook de paspel is hetzelfde (behalve het kleurtje dan).

10 opmerkingen:

  1. Jeuj voor Kris! Dat is nog een een originele manieren om "lotjes te trekken"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 3 paar helpende handen en maar 1 winnaar. Dat vraagt om een "creatieve" oplossing want 't zou niet goed komen als er maar 1 lotje mag gekozen worden. :)

      Verwijderen
  2. Die manier om een winnaar te kiezen zal zeker n de smaak gevallen zijn bij de jongens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uw jongens zijn ge-wel-dig! En wat een schoon versie opnieuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa JIPPIEEEEEEEEEEE!!!!! :) :) :)

    hier ben ik heeeeeeeeeel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb je mijn adres nog? van de lapswap?

      Verwijderen
    2. Ja ik heb de mail met je adres nog ergens gevonden. Het pakje ligt al te wachten tot ik bij de post geraak voor de juiste postzegels. Zeker deze week nog komt het broekje jouw richting uit. Veel plezier ermee!

      Verwijderen
    3. ooh dank dank dank!
      ik kijk uit naar de postbode!

      Verwijderen