woensdag 20 maart 2013

rokje 4

 Zie hier: rokje vier!

Na de twee vorige a-lijntjes wou ik nog eens iets anders en werd het de fronsrok met knopenpat:

rokje #4

In de zijnaad, verstopte ik 2 steekzakken. Nu ja verstoppen:

rokje #4

En ook de binnenkant van de zoom mag gezien worden.

rokje #4

Dat laatste was waarschijnlijk een ingeving na wat ge-dagdroom van zonnige dagen met warme zomerbriesjes. Maar toen besloot de lente om toch nog maar niet te komen en stuurde nog wat extra sneeuw op ons af. 
Het rokje blijft dus nog eventjes in de kast en ik dagdroom nog wat verder van zonnige lentedagen terwijl ik met mijn fleurig verpakte bo'kes door de regen naar het werk fiets.

rokje #4

Stof: Petit Pan
Patroon rok: Mme Zsazsa
Patroon zakje: 'Zo geknipt'

Rokje vier is voorlopig ook het laatste. Rokjesgewijs kunnen we er weer eventjes tegen nu.

PS: Niet vergeten, mijn give-away loopt nog steeds. Meedoen kan nog tot morgen middag. Rond een uur of vier loten drie paar onschuldige kinderhandjes de drie gelukkige winnaars uit!

2 opmerkingen:

  1. Waauw, wat een mooie rok! En zo netjes met die afgewerkte zakken en zoom, super!

    BeantwoordenVerwijderen