dinsdag 12 februari 2013

speeltijd

Het is vakantie. 
Spelen, spelen, spelen een hele week lang.
Zalig, voor hen, maar ook voor mij.
Zij amuseren zich met hun speelgoed en ik achter mijn naaimachine.

Het eerste dat er vanonder de naaimachine rolde was een tricot jeanshemdje. Gemaakt in een heerlijk zachte jeanstricot van Fragile. Lekker zacht en schoon dat stofke echt, maar o zo moeilijk om  op de foto te krijgen.

Poging 1, aan de kapstok. Lichtelijk overbelicht, lichtelijk ahum...




hemdje in tricot

Poging 2, aan de zoon. Mooie jongen maar het hemd is niet echt duidelijk.

hemdje in tricot

En daar ging een hele reeks vrolijke foto's aan vooraf.

hemdje in tricot

Zoals ik al zei, het is vakantie en er moet gespeeld worden.  Stilstaan voor een foto, nee mama dat gaat deze week echt niet hoor!

patroon: ottobre 6/2011
stof: Fragile

3 opmerkingen:

  1. mooi zeg!
    en knap dat jij naait tijdens de vakantie. ik zie mijn naaimachine niet eens tijdens de vakantie. altijd van .... "MAMAAAAAA!...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spelen is heerlijk!

    En wat een mooi hemd! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha.. :D heerlijk (herkenbaar) Mooi hemd, staat 'm goed.
    Geniet van de vakantie! En van je jongens ;)

    BeantwoordenVerwijderen