vrijdag 8 februari 2013

carnaval deel 2

Mijn stoere brandweermannen!

bij de brandweer
bij de brandweer


Brandweercommandant Mattias draagt een donkerblauwe uniformvest met blinkende knopen en fluo strepen. Allemaal gemaakt onder het motto "UWYH" (use what you have). De blauwe stof heb ik ooit eens gekregen. Een mooie lap stof maar helaas helemaal verschenen. Met wat puzzelwerk kreeg ik er toch het vestje uit. De blinkende knopen mochten eindelijk eens uit de knopendoos en de  strepen maakte ik met fluo veters. Op de achterkant flockte ik een grote vlam en vooraan nog een kleintje. Voor brandweerman Wannes flockte ik de vlammen op een t-shirt. Daarbij nog hun rode jeans uit de kast, een helm uit de verleedkoffer, een zelf-geknutselde brandweerwagen en ze waren helemaal .....

Klaar om de dansvloer in vuur en vlam te zetten!



3 opmerkingen:

  1. Ze zien er super uit, Hilke, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ook al zo stoer! Mooi gemaakt zeg.
    Ze hebben zeker een topdag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kostuums heb je gemaakt! wauw! heel mooi!
    jouw mannetjes zullen zeker een fijne dag hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen