woensdag 12 december 2012

snif en jeuj

Ja lap, het is zover. Nu de weken veranderen in dagen en zelfs die bijna op zijn, was het hoog tijd om naaimachine en overlock in te pakken. Snif snif ....  Ook alles dat ik nog wel gauw afgewerkt ging hebben voor de verhuis werd in een doos gestopt.

Dat was gelukkig geen al te grote doos. 

Wat wel afgewerkt werd ging in een andere doos. Eentje die mee gaat naar de laatste editie van de Beparkte Oplage van 2012! Jeuj!


En deze keer ga ik niet alleen, neen ik ben in goed gezelschap. Caroline neemt lekkere koekjes mee en Anke verwent u met vanillesiroop en allerlei ander lekkers!

Dus zeker eens langskomen! Wie weet vind je nog wel enkele pakjes voor onder de kerstboom.





2 opmerkingen:

  1. Nu kan ik weeeeer niet komen, wat jammer! Ik wens je alleszins een goede verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oo das jammer. Een volgende keer misschien!

      Verwijderen