vrijdag 28 december 2012

Secret Santa - deel 2

Deel 2 van mijn Secret Santa. Pakjes krijgen is immers leuk, maar pakjes geven is minstens even leuk.
Ook al heb ik er toch even over moeten nadenken wat ik zou opsturen naar mij Secret Santa-ontvanger, Herman van Daily-Bits. Het mood-board was kort en krachtig en na enkele keren rondneuzen op zijn blog besliste ik om een winters pakketje te maken voor een actieve persoon met humor.

En dat werd dit:

Een doos (dozen inpakken kan ik ondertussen als de beste zoals u weet),


gevuld met sneeuw,


een muts waar je rode oren van kan krijgen,


mini-kersenpitjes voor warme handen,


en 2 "daily-bits"-mokken voor een verwarmende slok.


Alles netjes ingepakt en een briefje erbij.


Pakje toe, naar de post (na een klein schietgebedje dat de mokken niet zouden breken)


en oef, amper 2 dagen later kwam alles zonder brokken aan!

Ik had graag ook zijn verzameling oude gsm's aangevuld en gehoopt dat ik tijdens het inpakken voor de verhuis nog wel ergens een exemplaar zou vinden maar helaas. Blijkbaar hebben we ze telkens netjes ingeruild bij aankoop van een nieuwe. Als iemand van jullie er nog eentje heeft liggen, neem dan eens een kijkje hier.

2 opmerkingen:

  1. amai, voor een man is toch altijd iets moeilijker! maar wat een leuk pakketje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's waar maar ik denk dat het me toch wel vrij goed gelukt is

      Verwijderen