zaterdag 15 december 2012

bePARKte oplage

Ik ga naar de markt en ik neem mee:


knuffelzachte kussens
knuffelzachte kussens van flannel,

dekentje
een beestig fleecedekentje,


gepunnikte mug cozy
gepunnikte mug-cozy's,

slinger
slingers,

keukenschortje toile cirée
keukenschortjes in toile cirée voor jongens ...

keukenschortje toile cirée
en ook voor meisjes,

lavendel
geurige lavendel,

warme handjes
mini kersenpitjes voor warme handen.

Dat alles en nog meer moois gaat morgen mee richting bePARKte oplage!

mandje krokantje in vilt

En om alles netjes te presenteren maakten we nog enkele mandjes-krokantjes uit dik vilt en splitpennen.

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal prachtig uit! Als ik in België woonde, kwam ik zeker kijken.

    Hoe krijg je het voor elkaar om het alles ook zo mooi op de foto te krijgen? Heb je dat jezelf geleerd, of heb je dat ergens geleerd? Ik wil mijn eigen foto's namelijk mooier maken, maar weet niet goed waar te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Van fotograferen weet ik eigenlijk maar bitter weinig. Wat ik weet heb ik opgepikt op het net of van m'n man. Met mijn wit tafeltje zoek ik een witte muur in huis waar er op dat moment het meeste licht opvalt en dan trek ik tientallen foto's van hetzelfde zonder flits. De beste foto's bewerk ik daarna in i-photo totdat ik tevreden ben.

      Verwijderen
    2. Grappig dat je zelf zegt dat je weinig over fotografie weet, terwijl je toch mooie foto's op je site hebt staan! Ik vind het vooral in de winter lastig om een plekje in huis te vinden met genoeg licht. Bedankt voor je tips/ervaringen!

      Verwijderen
  2. Wat een goeie tip om splitpennen te gebruiken bij de mandjes krokantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die splitpennen was eigenlijk een kwestie van "use what you have" maar gaf inderdaad een heel leuk en ook een heel snel resultaat!

      Verwijderen
  3. Whooowww Super werk van je en nog eens bedankt voor het secret santa pak dat ik van je heb mogen ontvangen!

    http://www.dailybits.be/item/handwerk-haa-van-hilke/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie spulletjes! Het stofje van de lavendel is dezelfde als een kleedje dat mijn dochter van de prémaman heeft!

    BeantwoordenVerwijderen