donderdag 15 november 2012

lapswap

Vorige maand deed ik 4 lapjes stof op de post,

toen deed Kris van lapperdeswap. 

en gisteren kreeg ik 4 nieuwe stofjes in de bus!


met de klok mee:

egeltjes van Hout&Draad 

uiltjes van Prutselz

retro bloemen van Sjaantje logt

en nog meer uiltjes en bijpassende knoopjes van Dreamstuff

Dank u dames voor deze mooie lapjes, ik ga er zeker iets moois mee maken. De ideeën borrelen al door mijn hoofd. 
En vooral dank u Kris om dit allemaal te organiseren!

(Ben nu wel erg benieuwd waar mijn lapjes terecht zijn gekomen. Eén is al gevonden, nog 3 te gaan)









9 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen! :) En twee keer uiltjes en één lapje dus via Nederland weer terug naar België haha! Dat had ik niet door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie oogst!! Veel plezier ermee..ben benieuwd naar wat je ermee doet; ik houdt je in de gaten; je hebt er een volger bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, leuk dat de uiltjes naar jou zijn gevlogen. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haa Hilke, ik heb een lapje van je gekregen: die met de blauwe en groene bloemen. Ik wilde je al eerder bedanken, maar ik kwam niet door de robot-identificatie heen! Bedankt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, veel plezier met je lapjes! Heb de instellingen van m'n blog ondertussen ook wat aangepast. Die robot-identificatie zou eruit moeten zijn nu. Groetjes, Hilke

      Verwijderen
  5. En wat ben ik blij met het lapje dat ik kreeg! Helemaal leuk, superbedankt, enne, je hebt gelijk volger +1, helemaal gezellie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met het lapje en ik ga zometeen ook eens op verkenning op jouw blog! Groetjes, Hilke

    BeantwoordenVerwijderen