dinsdag 27 november 2012

boekentas-frustraties


Zo'n 2 weken geleden kwam M. van school thuis met dit prachtexemplaar van een boekentas (ahum)

Rits gebroken, zijnaad gescheurd, voering los, paspel los, .... zogoed als total loss zeg maar.

Maar geen nood, we stikten eens gauw een nieuwe boekentas. Eentje van toile cirée herinnert u het nog. Moeder tevreden, kindje blij en hij vertrok terug naar school. En dat ging goed ... tot hij gisteren thuiskwam met dit bijouke:

De bodem volledig gescheurd en nog geeneens op de naad!

Ik vraag me toch af wat ze op school zoal met de boekentassen doen. Twee kapotte boekentassen op 2 weken tijd!
Ik heb er in ieder geval eventjes geen zin meer in om weer een nieuwe boekentas te maken en vanmorgen mocht hij met zijn zwemzak naar school. U weet wel, zo'n gratis prul dat waarschijnlijk nog een eeuwigheid zal meegaan.


6 opmerkingen:

  1. Oh nee, zooo jammer! 't Was een geweldig mooi boekentasje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat zielig voor het boekentasje.
    Het was zo een mooike.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nee, en ik was zo'ne fan van die toileciréé versie! Daar zou ik nu van bleiten, zie :-((

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he, ik was ook fan (als je dat ten minste mag zeggen van je eigen maaksels). Had zelf nog een exemplaar geknipt maar nu durf ik hem niet meer in elkaar te stikken :-(

      Verwijderen
  4. amai zuur zeg! met toile ciree heb ik al wel scheur ervaringen gehad, maar die stoffen, wat is daarmee gebeurd?
    aan gaan hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De boekentasjes hangen aan de kapstok en daar zal af en toe ook wel eens een kindje aan gaan hangen denk ik

      Verwijderen