donderdag 18 oktober 2012

en toen waren er nog maar 10

Wij gaan verhuizen. Dat staat al een "efkes" (lees enkele jaren) vast en ondertussen plakt er ook al een datum op. Met drie kinderen, een uit-de-hand-gelopen-handwerk-hobby en een zelfstandige man met bureau aan huis, kan u misschien/allicht/zeker en vast raden dat dat meer een volksverhuis gaat worden.
De man heeft dat ook al lang door en heeft al zowat zijn hele bureau ingepakt.
Bij mij duurt dat precies iets langer. De laatste maanden hebben we al eens een kast uitgeruimd, wat babygerief weggedaan, spullen voor de kinderrommelmarkt verzameld en .. dat was het dan zowat.
Jaja die verhuis die komt er wel aan maar dat is nog ver weg he, pas op het einde van het jaar! Ver weg nog hé! Toch!? 
Tot we afgelopen weekend dan toch maar eens de kalender erbij namen, telden en uitkwamen bij ... SLIK... nog maar 10 weken!

Hoog tijd dus voor actie en voor kartonnen dozen!

Het eerste wat ondertussen werd ingepakt is zowat het fragielste in heel mijn huishouden, het porseleinen servies met gouden randje van de oma.  


Zo, dat zijn dan al 3 dozen, nu nog maar zo'n 99 te gaan.

Ik weet ook al wat het laatste zal zijn dat ik inpak maar toch, als het hier de volgende weken wat kalmer wordt, dan kan je al raden waar ik zit. Ergens tussen mijn kartonnen dozen ...



2 opmerkingen:

  1. Succes ermee, 't zal idd een hele klus worden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohjee verhuis stress. Weet niet wat erger is, verbouwen of verhuizen. succes!!
    en een leuk blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen