woensdag 19 september 2012

recykleren is kinderspel

Onder het motto "jong geleerd is oud gedaan" zetten we ook al eens de kindjes aan het recykleren.

Een tijdje geleden maakte ik met de jongens deze potjes:

recykleren

Ze gebruikten lege conservenblikken zonder scherpe randjes, al die kleine restjes stof waarvan ik niet weet wat er mee te doen maar die ik toch niet kan weggooien en lijm. Véél lijm want dat was absoluut noodzakelijk volgens hen.

De blikjes kregen ondertussen een plekje op hun bureau. Een bureautje dat trouwens ook volledig uit 'gerecycleerde' stukken bestaat.

recykleren

3 opmerkingen:

  1. haaa! hoe tof - en wat een coole bureaustoel jom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superidee, ga ik hier zeker ook ns proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel tof gedaan!
    Leuke blog ook trouwens, dat kliederschortje wil ik graag ook eens maken...

    BeantwoordenVerwijderen