woensdag 1 augustus 2012

voor en na

Een echte reis zat er niet in deze zomer maar er even tussenuit zijn, dat hadden we toch wel nodig. En dicht bij huis kan het ook mooi zijn, dus werden het een paar dagen Rotterdam.

We zagen de Erasmusbrug, het potlood, de euromast, de kunsthal en nog veel meer. We logeerden in de kubuswoningen en bouwden met legoblokjes in het NAI. We namen het bootje vanaf hotel New York en belandden aan de andere kant van de Maas midden in het zomercarnaval. We speelden in een heleboel leuke speeltuinen en gingen een dagje dieren kijken in Blijdorp.

Veel leuks beleefd en veel moois gezien, maar helaas geen enkele foto om het met u te delen. De koffers zaten vol en we waren op alles voorzien. Alleen één klein ding waren we vergeten... Juist ja, het fototoestel.
Maar ach, we houden al het moois gewoon in onze herinneringen en mochten we het ooit vergeten, dan gaan we gewoon nog een keertje terug.

En nu zijn we terug thuis, de batterijen weer opgeladen en klaar voor de tweede helft van de vakantie.
Hoog tijd ook om er eens in te vliegen want op 26 augustus kan u me hier terugvinden en er is nog wel wat werk aan de winkel als ik mijn kraampje mooi gevuld wil krijgen.

Maar voor we daar aan beginnen eerst nog even, ik beloofde het u immers al in de titel, de voor en na van W.

Vlak voor we vertrokken, werd het plots toch nog zomer en bleken de mooie krullen van onze kleinste man toch echt wel te lang en te warm. Zijn haartjes waren al wel een paar keer bijgeknipt, maar deze keer mocht de kapster de schaar rigoreus in de krullen zetten (snif snif) en kregen we een hele nieuwe W.


Zo nieuw dat zijn broers bij zijn thuiskomst in alle ernst vroegen wie ik nu mee naar huis had gebracht.


2 opmerkingen:

  1. Net op je blog terechtgekomen...leuk!
    Ga nog wat inspiratie opdoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom, kijk gerust eens rond en dan ga ik meteen ook eens piepen op jouw blog!

      Verwijderen