maandag 25 juni 2012

perfect timing


Vandaag stond er een bezoekje aan de tandarts op de agenda. Ik heb nooit een brug moeten dragen, heb al m'n tanden nog (ok, da's niet helemaal waar, de wijsheidstanden zijn er uit), kan ik al de vullingen op 1 hand tellen en nog vingers overhouden, ik heb dus kort samengevat geen tandartsfobieën of -trauma's, toch ga ik niet graag naar de tandarts. Zeker niet als er verdovingen en een boor aan te pas moeten komen.


Maar toen ik terug thuis kwam vond ik dit vrolijke opkikkertje in de brievenbus!




De leuke lego-oorbellen die ik vorige week won bij Villa Lisa! Van een perfecte timing gesproken. 


De vrolijk kleurtjes werden in de oren gestopt en ondanks de vooze kaak was ik weer instant happy. Zelf de zon begon er spontaan van te schijnen! (eventjes dan toch)

Dank je wel Lies, ik zal er veel plezier aan hebben! De jongens hadden meteen gezien wat het was, "hé mama, waarom heb jij Lego in je oren gestopt?", maar voorlopig hebben ze er toch nog niets aan bijgebouwd.

2 opmerkingen: