woensdag 27 juni 2012

ik ben geen kleuter meer

Ik heb mijn best gedaan hier op school.
Ik heb mijn best gedaan hier op school.
Ik ben geen kleuter meer, maar heel wat meer.
Ik heb mijn best gedaan hier op school.

Zinge ja ja joepie joepi je ...

Ik ga nu naar het eerste klasje toe.
Ik ga nu naar het eerste klasje toe.
Ik ga al lezen daar
en schrijven maar.
Ik heb mijn best gedaan hier op school.

Zinge ...

Ik zeg nog dag aan onze kleuterjuf.

Ik zeg nog dag aan onze kleuterjuf.
't Is heel leuk geweest
maar vandaag is 't feest.
Ik heb mijn best gedaan hier op school.

Zinge ...


Op deze vrolijke tonen nam J. vandaag afscheid van de kleuterklas. Apetrots en met een heus diploma én zwembrevet op zak!  Man man man wat wordt hij groot en wat gaat dat allemaal toch veel te snel ... U weet wel, al die clichés maar 't is wel waar hoor. (snif snif)


Een kleuter is hij nu dus niet meer, maar zoals je ziet nog wel een kapoen! (en net vandaag had ons kapoentje helemaal geen zin in stilstaan en lachen voor een foto)

En toen was het aan de mama's en papa's om te zingen:

Ik wens je nog het allerbeste toe.
Ik wens je nog het allerbeste toe.
Het wordt een boeiend jaar
reken maar!
Je zal je best nog zeker mogen doen.

Zinge ...


Veel succes mijn grote kleine man! Eerst genieten we nog van een lange vakantie en dan beginnen we samen aan dit nieuwe avontuur ...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten