zondag 24 juni 2012

allemaal beestjes

Het thema van de week was hier helaas "zieke kindjes".  Zieke kindjes die verzorgd en vertroeteld moeten worden en die het liefst van al de hele dag dicht bij mama zijn.
Veel tijd voor andere dingen bleef er niet over en als het dan al eens lukte, waren de gedachten er toch niet helemaal bij.
Zo ging ik ging gepakt en gezakt naar Schoten Stikt maar had uiteindelijk de pedaal van mijn machine niet bij. Cruciaal detail nietwaar. Hier thuis was de pedaal wel present en stikte ik dwars door mijn vinger. Au, da's ook duidelijk.

Maar uiteindelijk rolde er toch nog iets moois vanonder de naaimachine:

beestig kussen

Een kussen. Niet echt origineel, ik weet het, maar voor mij de eerste keer dat ik er een maakte volgens deze handleiding. Snel en simpel want meer moest het even niet zijn.

De zieke kindjes waren meteen verkocht maar voor alle zekerheid lieten we het ook eens  uitvoerig testen door de hoofdrolspelers.

beestig kussen
paspel - check
beestig kussen
treffende beeltenis - check
beestig kussen
vederlicht - check
beestig kussen
knuffelzacht - check
Getest en goedgekeurd!

Zo en nu de week bijna voorbij is, jagen we gauw de laatste ziektekiemen de deur uit en maken ons klaar voor het volgende thema: bijna vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten