zondag 15 april 2012

Van Katoen

Gisteren was het de dag van Van Katoen. Maar dat wist u natuurlijk al. 
En ik heb ook ook mijn steentje mogen bijdragen in de naaimarathon. 
Om 10 uur zijn we er aan begonnen en ondanks de nodige afleiding van camera's, micro's en flitsen, ben ik er in geslaagd om de 3 items netjes en op tijd af te werken. Oef ...
En wat heb ik daar dan gemaakt? Een zakdoekenzakje, een knikkerzakje en een ruime tas met paspel:

IMG_2346
IMG_2353IMG_2339


Zoals deze 3 maar dan in andere stofjes (deze had ik thuis al eens gemaakt ,we zijn graag goed voorbereid he)

En al dat schoons ging meteen naar de Van Katoen- stand recht tegenover ons.  Waar we, vanachter ons naaimachines, de voorraden met de minuut zagen slinken.
Maar er was meer dan voldoende, want toen ik na 3 uurtjes naaien, drie uurtjes die voorbij zijn gevlogen, zelf kon gaan kijken was er nog veel moois over. Zoveel moois dat het bijna moeilijk werd om te kiezen. Maar het is ons toch gelukt (uiteraard) en hebben zelf nog één van de drie prints van Ian Dutton kunnen bemachtigen!

mooi mooi mooi


Het was een super leuke dag en ik heb veel bewondering voor de dames die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt! Proficiat aan het hele Van Katoen-team en ik hoop dat de opbrengst minstens even overweldigend is als de opkomst gisteren!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen