dinsdag 20 maart 2012

Uilen en vinken

De uiltjes-stof van Kokka ... Ook al begin je er na een tijdje scheel van te zien, ik vind het een geweldig mooi stofje.
Een hele tijd geleden heb ik ze eens gekocht om cadeautjes van te maken en met het laatste stukje wou ik absoluut iets voor mezelf maken. Maar wat? Tja daar ging ik toch eens heel diep over nadenken en de uiltjes verdwenen in de stoffenkast.
Toen zag ik deze tas, klikte ik door naar deze handleiding en liep naar de kast voor m'n uiltjes-stof.


Het was een klein lapke maar met een paar aanpassingen (paar centimeter smaller, de onderkant in een effen stof, geen zakje vooraan maar nog net genoeg voor een beleg met magneetsluiting )




had ik na een paar uurtjes werk een uilerige-vink-tas!  of is het eerder een vinkerige-uilen-tas?


4 opmerkingen:

  1. leuke tas werd het en zo tof dat je de maten gemakkelijk zelf kan aanpassen, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, niet alleen makkelijk aan te passen maar ook super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh de kleuren zijn wel heel mooi! Een geslaagde combinatie :)

    BeantwoordenVerwijderen