woensdag 7 maart 2012

HAA!

Super vind ik het, al die mooie en creatieve blogs die er op het www verschijnen. Zo inspirerend dat ik er zelf zin in krijg om te bloggen. Of zijn er al genoeg? Ach wat, we gaan er gewoon voor!  dus...

Welkom bij de HAA! van handwerk, want dat doe ik toch zo graag 
en welkom bij de HAA! van Hilke, want dat ben ik.

Met naaimachine, breinaalden, haaknaalden kan ik aardig overweg en blogs lezen kan ik als de beste. Zelf een blog maken is dan toch weer andere koek. Het is hier dus nog een beetje kaal maar daar wordt nog aan gewerkt.

2 opmerkingen:

  1. Via via hier verzeild geraakt en ik ben blijven plakken door je machtige blognaam en dito naaisels. Fijne blog, ik word volger!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank u dank u voor de mooie complimentjes! Fijn dat het je hier bevalt en dat je me volgt.

      Verwijderen